Sztynorckie opowieści

150x110

Jeśli pogoda stanowi 50 proc. sukcesu eventu organizowanego na świeżym powietrzu, to V Regaty TSL zakończyły się 110 proc. powodzeniem. Oprócz słońca, wysokiej temperatury i urzekających okoliczności przyrody doskonałą atmosferę wydarzenia zapewnili uczestnicy tego dorocznego, najważniejszego wydarzenia branży TSL.

Regaty odbyły się w dniach 23-25 maja w malowniczo położonej miejscowości Sztynort na Mazurach. Organizatorzy – firma Transics, światowy dostawca rozwiązań do zarządzania flotą oraz InterLAN, wiodący dostawca systemu TMS dla firm transportowych i logistycznych – po raz kolejny zaprosili przedstawicieli firm transportowych i logistycznych do żeglarskiej rywalizacji, wspólnego biesiadowania i przede wszystkim świetnej zabawy. Partnerami tego wydarzenia były firmy PKN Orlen, DAF, Emapa, ThermoSystems, ThermoKing, Eurotoll, Trans.eu oraz Motorola.

W dniu regat uczestnicy, lecząc skutki choroby morskiej spowodowanej bliskością wody, skoro świt udali się na swoje łódki by rozpocząć zawody. Silny wiatr sprawił, że nie obyło się bez przygód. - Uczestnicy doskonale poradzili sobie z trudnymi warunkami na tafli. Nie bez przyczyny dla wydarzenia wybieramy taką właśnie formułę. Po pierwsze regaty to sport proekologiczny, a nasze firmy stawiają na proekologiczne rozwiązania. Po drugie rywalizacja kształtuje siłę charakteru, która, jak zapewne każdy wie, jest niezbędna w branży TSL – mówi Daniel Żórawski, Team Leader Poland, Czech Republic and Slovakia w firmie Transics. Po żeglowaniu uczestnicy regat skupili się na rozmowach kuluarowych, połączonych z niespodzianką – degustacją belgijskiego piwa oraz owoców zatopionych w gorącej czekoladzie. Luźna atmosfera sprzyjała nawiązywaniu kontaktów biznesowych. - Regaty TSL są doskonałym pretekstem do integracji branży. Świetna atmosfera okraszona duchem rywalizacji sprzyja nawiązywaniu współpracy i rozwijaniu kontaktów biznesowych. Nierzadko takie spotkania potrafią przerodzić się w długoletnią i owocną współpracę. Dlatego do zobaczenia za rok! – mówi Kasia Grzelak, koordynator działu marketingu interLAN.